Pages

Monday 4 July 2011

Majlis Cukur Jambul & Birthday

         Alhamdulilah Sabtu (2/7/2011) yg lepas dah selesai majlis cukur jambul & birthday kedua2 hero aku. Majlis cukur jambul untuk Zareef & birthday untuk Syahmi yang dah masuk 2 tahun. Perancangan untuk majlis ni ambik  masa 2 minggu jugak la. Penat jugak men-google untuk mencari katering, khemah & kumpulan marhaban untuk majlis ni. Akhirnya jumpa jugak catering & khemah yang sesuai.Untuk khemah aku tempah dengan riduan canopy & untuk catering ambik Salamah Catering. Alhamdulilah servis kedua2 nya ok. Untuk catering ramai jugak yang puji masakan dia sedap. Kira ok la tu berbaloi la aku bayar. Bagi kumpulan marhaban nasib baik ada kawan kat tempat kerja rekomen kumpulan marhaban yang disertai wife dia. So senang la sikit tak payah nak susah2 cari lagi. Memang puas hati dengan kumpulan marhaban ni lama jugak la berzanji & marhaban dekat sejam lebih jugak.



       Selain catering ada jugak la menu tambahan lain yang di masak oleh wife aku & dibantu oleh sepupu2 aku. Terima kasih buat sepupu-sepupu yang banyak membantu menjayakan majlis ni.OK kat bawah ni aku share gambar2 masa majlis berlangsung. Ini untuk majlis cukur jambul.
 
catering, salamah catering
Catering
marhaban & bezanji
Marhaban Bermula
Zareef Dalam Bakul Babu deko by Cik Su

Gunting rambut Zareef
Majlis baru nak mula,Syahmi sibuk je!
Syahmi Saje je kacau ibu

 Kat bawah ni pulak lepas marhaban majlis birthday Syahmi.

birthday cake
Syahmi & Kawan sebelah rumah
Tetamu yg hadir
Potong Kek


Syahmi dengan kakak sepupu




Syahmi makan Kek













  



       

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...