Pages

Sunday 15 May 2011

Sony Ericsson Xperia X8

Hari ni nak update tentang handphone pulak. Nak dijadikan cerita minggu lepas handphone yang aku guna selama ni rosak pula. Black out terus screen dia hitam je. Kira ok la rosak pun setalah 6 tahun handphone tu berkhidmat untuk aku. Rosak pun berbaloi la dah puas guna.

Jadi semalam pergi la beli handphone baru. Nak beli yang baru & canggih2 tu tak mampu la budget takde. So beli je handphone Xperia X8. Harap2 handphone ni pun dapat berkhidmat lama la mcm handphone sebelum ni. Paling kurang pun 5 tahun jadi lah hehe...:-)
  
Ini la hp nye tapi aku punye color hitam.


Saja je beli handphone jenis touch screen ni, nak try jugak rasa handphone touchscreen. Asyik guna keypad je. Biasa la bila beli handphone baru ni balik mesti nak xplore. Yang lawaknya bila guna hp ni, aku tak biasa guna touchscreen so bila nak tekan keypad kat screen tu asyik salah je. Mana tak salah keypad kat screen tu kecik & sensitive, jari aku pulak besar so bila tekan tu asyik tekan huruf yg salah je la. Apa2 pun takpe nanti dah seminggu mesti pandai guna dah hehe...

Sekarang ni tgh xplore app. untuk masuk dalam hp ni. So kalau ada sesape yang penah guna handphone ni kongsi2 la info sikit ye kat blog ni. Komen je kat bawah tu. Cukup setakat ni dulu nanti dah terer guna aku update lagi.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...